"Kasım Ayına Özel Ekstra Avantajlar için Sooon!"
  • 0 gün
  • :
  • 0 saat
  • :
  • 0 dakika
  • :
  • 0 saniye

HAS 0 ₺ 0%

ONS 0 $ 0%

GÜMÜŞ 0 ₺ 0%

USD 0 ₺ 0%

Sıkça Sorulan Sorular

Kredi kartına taksit imkanı bulunuyor mu?

Yasa gereği basılı ve külçe halinde kuyum ürünlerinin alımında taksitlendirme yapılamamaktadır.

İptal ve iade koşulları nelerdir?

Altın ve gümüş Kesin sipariş olarak kabul görüp, herhangi bir nedenden dolayı iptal ve iade edilemez. Ürün ile ilgili üretim kusuru olması durumunda yenisi ile değiştirilecektir

Ürünlerin fiyatları nasıl belirlenmektedir?

Altın ve gümüş fiyatları emtia borsasındaki değişikliklere göre güncellenmektedir. Web sitemizde 10 dakikada bir güncellenen fiyatları takip edebilirsiniz

Satın alınan ürünlerdeki fiyat farkı neden kaynaklanmaktadır?

Kredi kartı ile ödeme, web sitesi giderleri, fatura ve KDV farkından kaynaklanan hizmet bedelidir.

Kargo

Ürün teslimatı nasıl ve ne kadar sürede gerçekleşmektedir?

Sitemizden Pazartesi, Salı, Çarşamba ve Perşembe, Cuma günleri olmak üzere kargo yapılmaktadır. 12:00’a kadar verilen tüm siparişler aynı gün, 12:00’dan sonra verilen siparişler bir sonraki İş günü kargoya verilir. Bulunduğunuz il ve ilçeye göre teslimat değişiklik gösterebilir

Hangi kargo firması ile gönderim sağlanmaktadır?

Siparişler tüm Türkiye’ye PTT Kargo ile güvenli kargolama sistemleriyle gönderilir.

Sipariş takibini nasıl gerçekleştirebilirim?

Siparişinizin takibi için, “Hesabım – Siparişlerim” sayfasından detaylı olarak takip edebilirsiniz.

Sipariş Aşamaları

Siparişiniz Alınmıştır: Verdiğiniz siparişin işleme alındığına dair yapılan bilgilendirmedir

Ödeme Onaylandı: Siparişlerinizde ödeme yöntemi olarak “Havale” seçeneğini seçtiyseniz, ödemenizin bize ulaştığı bilgisidir.

Siparişiniz Hazırlanıyor: Siparişinizin özenle paketlendiği ve adresinize göndermek için hazırlandığının bilgisidir.

Siparişiniz Kargolanmıştır: Siparişiniz kargoya teslim edilmiştir. Bu aşamada kargo takip numaranız oluşmaktadır.

Paketimi teslim aldıktan sonra ürün eksik çıkarsa ne yapabilirim?

Siparişleriniz paketleme esnasında yüksek çözünürlüklü kameralar ile tüm işlemler kayıt altına alınarak özel seri numaralı pakete konulmaktadır. Siparişinizi teslim aldığınızda; kargo hasar görüp görmediğini kontrol edip alınmalıdır, herhangi bir eksiklik tespit ederseniz kargo görevlisine tutanak hazırlatmanız gerekmektedir

Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Siparişinizin durumu “İşleme Alındı” aşamasından hemen önce adresinizi istediğiniz farklı bir teslimat adresi ile değiştirebilirsiniz.

Altının güvenli teslimatını nasıl sağlanır?

Verdiğiniz siparişler, size teslim edilene kadar RİMA GOLD güvencesi altındadır. Siparişleriniz sigortalı kargo ile adresinize teslim edilmektedir.

Siparişi benim adıma başkası teslim alabilir mi?

Fatura adresi ile sipariş teslimat adresi farklı olabilir. Siparişinizi oluştururken ‘Teslimat Adresi’ formuna paketin teslim edilmesini istediğiniz kişi ve adresi yazmalısınız.

İnternet sitenizden oluşturduğum siparişi gelip elden teslim alabilir miyim?

Web sitemizden vermiş olduğunuz siparişler sadece teslimat adresinize sigortalı kargo ile teslim edilmektedir.

Kapıda ödeme var mı?

Sitemizden kredi kartı veya havale ödeme seçeneklerini kullanarak sipariş oluşturabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Siparişim elime ulaşmadı ne yapmalıyım?

Siparişinizi sigortalı kargo şirketine teslim ettikten sonra hem e-posta hem de SMS ile kargo takip numarası gönderilir. Siparişinizi takip ettiğinizde eğer bir sorun yaşıyorsanız bize 444 90 85 numaralı telefondan veya [email protected] e e-posta adresinden ulaşabilirsiniz.

Güvenlik

Teslimat ambalajı hasar görürse ne olur?

Siparişiniz adresinize teslim edilirken paketin hasar görmüş olduğunu fark ettiyseniz; kargo görevlisine tutanak düzenletip, siparişi teslim almayınız. Teslimat yapıldıktan sonra fark edilir ise sorumluluk kabul edilmemektedir.

Hesabım

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Altın ve gümüş işlemlerinde müşteri tanıma ve kimlik tespiti prosedürü uygulanmaktadır. Bu nedenle sipariş oluştururken kimlik bilgileri girilmesi gerekmektedir. Üyelik oluşturarak veya oluşturmadan sipariş oluşturabilirsiniz.

Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

444 90 85 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek üyelik iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Adresimi nasıl güncelleyebilirim?

‘Hesabım- Adreslerim’ sayfası üzerinden sağ üstteki menüye tıklayarak adres güncellemesi gerçekleştirebilirsiniz.

İletişim bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Sitemizin sağ üst tarafında adınızın yazdığı alana tıkladıktan sonra kişisel bilgileriniz olduğu bölümden yapabilirsiniz.